Hajp! Szkoła biznesu i przedsiębiorczości dla młodzieży i początkujących - rakieta.

Business
Education for
Youth

Prowadzone warsztatowo podstawy przedsiębiorczości oraz biznesu dla młodzieży i początkujących - już od 16 roku życia.

Dostępne kursy

Warsztatowe kursy przedsiębiorczości, marketingu i kreatywności dla młodzieży i początkujących - już od 16 roku życia.

Opis kursu: Intensywne wprowadzenie do świata marketingu i biznesu.
Opis kursu: Praktyczne wprowadzenie do projektowania modeli biznesowych startupów.
Opis kursu: Wprowadzenie do projektowania innowacyjnych produktów.
Opis kursu: Wprowadzenie do tworzenie efektywnych prezentacji i trening wystąpień publicznych

Kolejność kursów

Kolejność kursów nie jest przypadkowa - każdy z nich został zaprojektowany jako część spójnej ścieżki rozwoju, która ułatwia stopniowe budowanie wiedzy i umiejętności.

Kurs przedsiębiorczości, marketingu, kreatywnego myślenia dla początkujących i młodzieży - diagram.

Ścieżka Biznes i przedsiębiorczość

W ramach kursów omawiamy zarówno podstawowe, jak i średniozaawansowane zagadnienia z zakresu przedsiębiorczości zarządzania i marketingu, pracując warsztatowo nad konkretnymi zadaniami, projektami i problemami biznesowymi.

Ścieżka Kreatywność i innowacja

W ramach kursów poruszamy tematy związane z kreatywnością i innowacjami – uczymy, jak trenować twórcze myślenie, tworzyć koncepcje produktów oraz wykorzystywać narzędzia i techniki kreatywnego rozwiązywania problemów.

Kursy wspierające

W naszej szkole oferujemy także kursy wspierające, np. Present.me!, w ramach którego doskonalimy umiejętności wystąpień publicznych i prezenacji.

Wybierz swój kurs:

Wybierz swój kurs:

Wybierz swój kurs:

Blog

Poniżej znajdziesz nasze wpisy blogowe

Mapa niepewności Pearsona – czym jest i jak pomaga w innowacjach?

Poznaj mapę niepewności Pearsona – proste i skuteczne narzędzie do zarządzania innowacją. Sprawdź, jak działają cztery kwadranty niepewności.

Czym są cztery poziomy produktu?

Dowiedz się, czym są produkty, jakie wyróżniamy ich cztery poziomy oraz jak doświadczenie klienta (CX) wpływa na atrakcyjność produktu.

Cykl życia produktu – co to jest i jakie są jego etapy?

Dowiedz się, czym jest cykl życia produktu, jakie wyróżniamy jego etapy i jak firmy dostosowują strategie marketingowe na każdym z nich.

Potrzeby konsumentów i propozycja wartości w marketingu

Jak analizować potrzeby konsumentów i na ich podstawie stworzyć atrakcyjną propozycję wartości? Marketing dla początkujących.

Dzielenie się pomysłami a kreatywność – jak działa Twój mózg?

Dzielenie się pomysłami stymuluje aktywność mózgu i rozwija kreatywność. Zobacz, jak działa ten mechanizm i jak zastosować go w praktyce.

Model STP w marketingu – segmentacja, targetowanie, pozycjonowanie

Model STP – czym jest i jak pomaga firmom dotrzeć do klientów? Praktyczny przewodnik po segmentacji, targetowaniu i pozycjonowaniu produktu.

Pozycjonowanie produktu – przewodnik krok po kroku

Pozycjonowanie produktu w praktyce – jak zbudować silną markę i trafić do właściwego odbiorcy? Wprowadzenie dla początkujących.

Wybór rynku docelowego – przewodnik dla początkujących

Dowiedz się, czym jest rynek docelowy, jak go określić i jaką strategię marketingową wybrać. Przewodnik krok po kroku dla początkujących.

Co wpływa na decyzje zakupowe konsumentów?

Poznaj czynniki, które je kształtują decyzje zakupowe konsumentów (zachowania nabywcze). Przewodnik dla początkujących marketerów.

Brand equity – co to jest i jak działa marka? Dla początkujących!

Dowiedz się, czym jest brand equity i jak wpływa na decyzje klientów. Poznaj model BRANDZ. Idealne dla początkujących!

Archetypy marki – jak zbudować silną tożsamość marki?

Dowiedz się, czym są archetypy marki i jak pomagają tworzyć spójny wizerunek firmy. Poznaj 12 archetypów według Mark i Pearson.

Kreatywność w zespole – czym jest kreatywność kolektywna?

Czym jest kreatywność kolektywna? Jak wspierać kreatywność w zespole? Praktyczne wskazówki dla młodych twórców i zespołów.

Czym jest USP (unikalna propozycja wartości)?

Dowiedz się, czym jest USP (unikalna propozycja wartości)? Poznaj zastosowanie w marketingu i projektowaniu innowacyjnych produktów i usług.

Testowanie pomysłów na biznes – przewodnik dla początkujących

Jak wygląda testowanie pomysłów na biznes? Czym jest MVP? Jak poznawać potrzeby klientów i uczyć się przez eksperymentowanie?

Persona klienta – czym jest i jak ją stworzyć? (dla początkujących)

Czym jest persona klienta i jak ją stworzyć? Poznaj zastosowanie buyer persony w marketingu – proste wyjaśnienie dla początkujących.

Segmentacja w marketingu – wyjaśnienie dla początkujących

Czym jest segmentacja w marketingu? Proste wyjaśnienie dla początkujących, rodzaje segmentacji, jej ograniczenia oraz praktyczny przykład.

Czym jest model 4P marketingu? Wyjaśnienie dla początkujących

Dowiedz się, czym jest model 4P marketingu, jak działa i dlaczego jest ważny. Wyjaśnienie dla początkujących.

Czym są modele biznesowe oraz Business Model Canvas?

Czym są modele biznesowe? Czym jest Business Model Canvas? W jaki sposób dobrze zaprojektowany model pomaga tworzyć i rozwijać startupy?

Czym jest proces kreatywny i jaką ma strukturę?

Czym jest proces kreatywny? Czy odpowiednia struktura twórczego procesu pomaga tworzyć innowacyjne rozwiązania?

Techniki kreatywności stosowane w czasie warsztatów kreatywnych

Jakie techniki kreatywności stosowane są w czasie warsztatów kreatywnych? Jakie zasady i strategie heurystyczne wspierają kreatywność?

Kreatywna atmosfera – co ją charakteryzuje i jak ją tworzyć?

Kreatywna atmosfera w miejscu pracy lub w trakcie warsztatu - jak ją budować? Czym jest klimat dla kreatywności i jakie posiada wymiary?

Jak oceniać kreatywne pomysły?

Jak efektywnie oceniać kreatywne pomysły? Jakie kryteria stosować? Jakie czynniki wpływają na ocenę pomysłów?

Jak przeprowadzić efektywnie burzę mózgów?

W jaki sposób przeprowadzić efektywnie burzę mózgów? Jakie zasady i techniki stosować? Jakie są odmiany burzy mózgów?

Innowacja a kreatywność – co różni te pojęcia?

Czym jest innowacja? Czym różni się od kreatywności? Co wpływa na sukces innowacji? Dlaczego ważna jest edukacja w zakresie projektowania innowacji?

Kreatywność – czym jest i dlaczego jest ważna?

Czym jest kreatywność i dlaczego jest ważna dla edukacji biznesowej? Czym różni się kreatywność od twórczości? Czy kreatywność można rozwijać?
Hajp! Szkołą biznesu dla młodzieży i początkujących.

Hajp! Szkoła biznesu dla młodzieży i początkujących

Hajp! To szkoła biznesu dla młodzieży i początkujących w wieku od 16 roku życia. Uczymy przedsiębiorczości, marketingu i zarządzania oraz rozwijamy kreatywność. Nasze autorskie kursy mają charakter warsztatowy i zostały opracowane tak, aby trenować myślenie - zarówno biznesowe, jak i twórcze.

Preferencje plików cookies

Inne

Inne pliki cookie to te, które są analizowane i nie zostały jeszcze przypisane do żadnej z kategorii.

Niezbędne

Niezbędne
Niezbędne pliki cookie są absolutnie niezbędne do prawidłowego funkcjonowania strony. Te pliki cookie zapewniają działanie podstawowych funkcji i zabezpieczeń witryny. Anonimowo.

Reklamowe

Reklamowe pliki cookie są stosowane, by wyświetlać użytkownikom odpowiednie reklamy i kampanie marketingowe. Te pliki śledzą użytkowników na stronach i zbierają informacje w celu dostarczania dostosowanych reklam.

Analityczne

Analityczne pliki cookie są stosowane, by zrozumieć, w jaki sposób odwiedzający wchodzą w interakcję ze stroną internetową. Te pliki pomagają zbierać informacje o wskaźnikach dot. liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Funkcjonalne

Funkcjonalne pliki cookie wspierają niektóre funkcje tj. udostępnianie zawartości strony w mediach społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcjonalności podmiotów trzecich.

Wydajnościowe

Wydajnościowe pliki cookie pomagają zrozumieć i analizować kluczowe wskaźniki wydajności strony, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia dla użytkowników.